קייטרינג בשרי כשר למהדרין

 




קייטרינג בשרי כשר למהדרין

באירוע הבא שלכם, בין אם זו חתונת הענק או האירוע העסקי של השנה, חשוב מאד לדאוג לצוות הפקות איכותי אשר יודע מה הוא עושה, ובעל ניסיון מוכח בתחום. הוצאת אירועים מסוג זה אל הפועל מחייבת שהידיים הטובות ביותר יהיו אלו שיעמלו לקראת הגשמתו. בחברה זו מספקים שירותי הפקה מלאים, וגם סוגרים לכם את הפינה בתחום הקייטרינג. אנו מסתמכים על שפים איכותיים שלמדו במיטב בתי הספר, ומגישים קייטרינג בשרי כשן למהדרין.

הפקת אירועים מקורית עם מחשבה מחוץ לקופסה

כשאתם פונים אלינו, אתם זוכים למקבץ מרשים של אפשרויות לנהל את האירוע ולהוציא אותו אל הפועל. אירועים, באופן כללי, הם תחום למקצוענים, אך הניסיון הרב שאנו למודים בו איפשר לנו לחשוב על תסריטים מקוריים להוצאתם על הצד הטב ביותר עבורכם. אנו יכולים לארגן, למשל, חתונה הפוכה, ולקיים אירוע עסקי במתכונת מיוחדת ובלתי נשכחת. 

קייטרינג חסר פשרות ברמות הגבוהות ביותר

אנו מגישים מנות עוף ובשר מהטובות בארץ, המבוססות על בשר איכותי המיובא מהמשחטות האיכותיות ביותר. המנות שלנו משלבות רעיונות מקוריים של השפים שלנו, לצד אלמנטים ידועים כמעט בכל אירוע שביקרתם בו: כיסונים, סיגרים ממולאים, ומנות פתיחה ידועות מסוגים אחרים. אופן ההגשה שלנו מוזמן על ידיכם אך ברוב האירועים שערכנו – הגשנו את המזון בדרכים שונות, ולא באחת יחידה. לרוב, התחלנו בהגשה עצמית של כיבוד ומתאבנים, ועברנו להגיש מנה עיקרית בשירות מלצרים. את הקינוח ניתן להגיש באופן דומה או לבחור אותו מוויטרינות מול נציגי החלוקה שלנו.

אנו מחזיקים בכל האישורים הדרושים להפעלת האירוע שלכם

רישיון מכירת מזון ממשרד הבריאות.

תעודת כשרות המתחדשת כל שנה.

ציוד ותשתית אירוע ברמות הגבוהות ביותר.

כאן תוכלו למצוא מענה מלא לכל מה שאתם צריכים בתחום הפקת האירועים ובפרט – הקייטרינג.

חוויה בטעמים- חברת ההפקות והקייטרינג שלכם

מי שמעוניין בשירותהּ של חברת קייטרינג מנוסה אשר פועלת גם כחברת הפקות באירועים – יפנה אל חוויה בטעמים. חברת חוויה בטעמים היא מהבודדות אשר עוסקת גם בקייטרינג וגם בהפקת אירועים בטבע, ומבצעת את שניהם על הצד הטוב ביותר, עם המון לקוחות מרוצים מאירועי העבר.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אל חוויה בטעמים למידע נוסף על קייטרינג בשרי כשר למהדרין!