קייטרינג לאירועים עסקיים

בהתנהלות עם קייטרינג לאירועים עסקיים, אתם נדרשים להחליט בראש ובראשונה האם אתם מתבססים על מאכלים חלביים או בשריים. הקייטרינג שלנו מהווה שירות הסעדה כשר בלבד, ולא ניתן לצרוך קייטרינג שאינו כזה. לאחר החלטה זו, תצטרכו להחליט האם אתם מזמינים תפריט מלא או חלקי. על היתרונות שבהזמנת תפריט מלא או חלקי נוכל להרחיב בשורות הבאות.

יתרונות התפריט המ
 
האורח נהנה מסדר קבוע של 3 מנות: מתאבנים, מנה עיקרית ומנה אחרונה. על פי רוב, הסועד יכול למלא מחדש רק תלחת מתאבנים. בקינוחים ובמנות העיקריות מדובר על מנה אחת לסועד. הכלל הזה נאכף על ידי המלצרים שלא יאפשרו גישה למנות העיקריות ולקינוחים, אלא בהגשתם-הם, תוך רישום האורחים בצורה מסודרת.
 
 
 

 




 
יתרונות התפריט המלא

יותר חופש בחירה לסועד. הסועד, שנהנה רק ממנות עיקריות, רק ממתאבנים, רק מקינוחים, או רק מ- 2 סוגי מנות אלה, מקבל את הזכות לשכפל מספר רב יותר של פעמים את צלחתו, על חשבון הנדבך שנגרע מהתפריט. במצב זה יש יותר הכנסת אורחים, הסועד פחות חש שרושמים אותו ועוקבים אחריו, והאווירה הרבה יותר ביתית. אחרי הכל, הצלחת מתאפשרת להיות מלאה מחדש, וזו כבר הרגשה טובה יותר לאורח.  

 
מדוע לבחור בנו כספקי הקייטרינג שלכם?
 
קייטרינג לאירועים עסקיים עם ניסיון אדיר מאחוריו. אנו שירתנו אירועי ענק של תאגידים, לצד אירוע חברה מזדמנים. שירתנו לקוחות גדולים כקטנים, בעלי עסקים בינוניים לצד חברות ענקיות המעסיקות מאות רבו של עובדים. אנו מתמחים גם במתן שירותי הסעדה לאירועי מטה והנהלה, לצד  אירועי חברה על בסיס השתתפות העובדים. בנוסף, אנו לא מנופפים בהצלחות שלנו, רק גורמים ללקוח לרצות אותנו יותר.
 
אנו מתמחרים את השירותים יחסית במחירים כלכליים, לא ממהרים להעלות את מחירינו, וזאת למרות ההשתפרות הניכרת שלנו בענף משנה לשנה, יצירת מנות יצירתיות וטעימות יותר ביחס לימי העבר, ועוד. לכן, אם אתם רוצים לשלב יושרה וצניעות עם מקצועיות חסרת פשרות, בחרו בנו להיות ספקי הקייטרינג שלכם, ותיווכחו למצוא עולם שלם של פריטי מזון פרוס לפניכם, המאפשר לכם להעשיר את האירוע מבחינה גסטרונומית.
פנו אלינו למידע נוסף על קייטרינג לאירועים עסקיים מכל הסוגים!