קייטרינג כשר לחתונות

 




קייטרינג כשר לחתונות

חתונות בהן מוגש מזון כשר אינן רק אירועים אשר בהם המאכלים כשרים על פי סוגם. דיני ההלכה יוצרים כל מיני נהלי כשרות אשר תקפים בסוג אחד של הכשר ולא תקפים בסוג אחר. לכן, כשאתם מבקשים לארגן חתונות כשרות, אתם נדרשים לדעת מה אתם למעשה רוצים: כשרות גלאט כשר, כשרות מהדרין, כשרות בד"צ, כשרות חתם סופר, ועוד. בכל הכשר סוגי המזון שונים, ובעוד בסוג מסוים חלק מהפריטים נחשב כשר, לא כך יהיה בסוג אחר. אם אתם יודעים שצפויים להגיע הרבה אורחים דתיים ואפילו מסורתיים שאינם חובשי כיפה באופן קבוע, מומלץ לארגן איזשהו חוג בית לפני החתונה במסגרת אולם אירועים בשרון, ולערוך דיון על סוג הכשרות. בדרך זו תימנעו ממחלוקות ותקלות במהלך האירוע בין הסועדים לבינכם, ובין חבורות שונות של סועדים שבאו לשמוח יחד אתכם.

בחירת סוג הכשרות

כשאתם בוחרים את סוג הכשרות הנדרש לכם, הדבר הראשון שחברת הקייטרינג או ההפקות צריכות לעשות הוא להציג לכם תעודה שמראה כי מדובר בכשרות שהזמנתם. התעודה מציינת איך צריך לטפל בכלי האוכל, להכשיר אותם, ומהם מיני המזונות המותרים באותה כשרות. כך, לדוגמה, ישנם הכשרים שבמסגרת חתונות שנערכות בפסח מרשים קטניות וישנם כאלו שלא. ישנם הכשרים שבמסגרתם דג ובשר זה אותו דבר, וישנם הכשרים בהם חובה לברך "מים אמצעיים" במעבר מדג לבשר. הנהלים בהכשרי הדת השונים הרבה יותר מורכבים מהדוגמאות הללו, ולכן עדיף שבכלל לא תתפלפלו בהם. אתם לפני חתונה במסגרת גן אירועים בשרון, ויש לכם הרבה אורחים שומרי מסורת ודת? 10-20 יום לפני החתונה תקבעו ישיבה ותבררו מולם מהו סוג הכשרות הרווח בקרבכם. ככה תימנעו מאי נעימויות ותבטיחו כי רוב הקהל שלכם יהיה מרוצה.

בחירת התפריט במסגרת ההכשר המועדף

אם בחרתם הכשר מסוים, והחלטתם לסגור אירוע סופי על בסיסו, כעת תידרשו לבחור תפריט. כשחברת ההפקות מנוסה, והקייטרינג בעל וותק וידע מקצועי רב, אף פעם לא תרגישו שאתם בצמצום. בכל סוג כשרות יוצגו לכם הרבה מאד מאכלים לבחירה. ניתן לומר כי במסגרת גני אירועים בשרון יהיו לכם הרבה מאד אפשרויות להרכבת תפריט.

יידוע על אופני ההגשה במסגרת ההכשר

בכל שלב בקייטרינג, מתאבנים, מנות עיקריות וקינוחים, יעדכנו אתכם מצוות הקייטרינג כיצד יוגשו המנות: בהכנה מול הסועדים, בהגשה עצמית או בהגשת מלצרים. כך, תוכלו לדעת מה יהיה צפוי לכם בכל שלב בחתונות כשרות במסגרת אולמות אירועים בשרון.